Przejdź do głównej zawartości

Po co komu filtry do wody?

filtr szafkowyCzęść moich przyjaciół dowodzi, że jakość wody w ich mieszkaniach nie spełnia danych wymagań. Woda nie stanowiła dla mnie wcześniej jakiegokolwiek tematu do rozważań. Było dla mnie jasne, że miałem twardą wodę. Baterie obrastały kamieniem, a z czajnika wylatywał osad. Przyzwyczaiłem się do takiej postaci rzeczy. Nie wiedziałem jednak, że woda ma bardzo duży wpływ na smak jedzenia czy problemy z suchą skórą po kąpieli.




Na początku nie wiedziałem, jak zabrać się do poszukiwań urządzenia, które spełni moje oczekiwania. Pomyślałem sobie…dlaczego, by nie skorzystać z wyszukiwarki? Wpisałem w wyszukiwarkę hasło filtr do wody  i rozpocząłem moje poszukiwania. Udało znaleźć mi się kontakt do jednej z firm zajmujących się inżynierią uzdatniania wody pod adresem http://www.klarsan.pl/kontakt. Okazało się, że w województwie opolskim woda ma wysoką zawartość wapnia i magnezu (jest twarda)! Moja determinacja odnoście zakupu filtra znacznie wzrosła. Jak ważny jest proces uzdatniania wody można poczytać tu: http://www.klarsan.pl/uzdatnianie. Dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu. Sprzedawcy zaoferowali mi centralny zmiękczacz, który całkowicie miał rozwiązać mój problem z osadem i kamieniem.


Z instalacją urządzenia miałem dosyć duży problem. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Po stoczonym boju doprowadziłem instalację do ładu i składu. Woda w kranie jest czysta i zdrowa, a skóra po kąpieli nie jest przesuszona.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowoczesne dzbanki Water Bobble Jug

Od kilku dni internet zalewa fala wiadomości o butelkach Water Bobble. Nie ma się co dziwić, produkt jest innowacyjny, użyteczny i modny. Nie wiele osób jednak wie, że firma Bobble oferuje także dzbanki filtracyjne doskonałej jakości. Warto przyjrzeć się im z bliska.

Zmiękczanie wody w Kielcach

Coraz więcej osób ma problemy z tak zwaną twardą wodą. Biały, twardy osad bardzo często pojawia się na naszych urządzeniach AGD, doprowadzając do ich awarii. Także nie możemy zapominać o tym, iż twarda woda zmienia smak naszych potraw. Czy możemy z tym w jakiś sposób walczyć?